Oktoberstress och avkoppling

Oj vad tiden går. Mitten av oktober har passerats och Halloween närmar sig. Jag har haft fullt upp med pluggande och vänner. Jag har för tillfället 3 projekt rullande. I ämnet Applied Game Art Development håller jag för tillfället på med ett grupparbete som går ut på att designa ett spel (utan programmeringsdelen), jag har fått äran att designa karaktärerna för vår lilla spelidé. I Games Design and Modelling håller jag på att skapa en annan karaktär och i Professional Studies for Games Artists 2 håller jag på med ännu ett grupparbete som går ut på att hitta på ett spel (men här är fokusen inte på det grafiska) där jag är satt på karaktärsdesign. Anledningen att jag har sådan fokus på karaktärer är för att det är karaktärer jag är mest intresserad av. Jag har spenderat mycket tid på att forska kring möjliga och rimliga designer. Jag har även skissat, presenterat och skrivit i projektbloggar osv. För att ha något att roa mig med i min lägenhet bortsett från pluggande så skaffade jag mig att PS3, begagnat, men ändå tillräckligt dyrt för att få bli årets stora köp, inga andra dyra manicker på ett bra tag.

Jag har äntligen fått jobb. Jag är tillfälligt anställd i affären Gamestation. Jag har inget bestämt antal timmar, men det borde bli några timmar i veckan åtminstone.  Min första lön kommer den 5e november.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till jobbet! Och lycka till med kurserna :-)

2010-10-20 @ 22:38:10
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Halloween? jag kan inte tänka längre fram än till fredag... freaking tentor :( Grats till jobbet :)

2010-10-20 @ 22:43:43
Postat av: Johan

När är halloween btw?

2010-10-20 @ 22:44:31
Postat av: jon

tenta, labb och två projektarbeten här med. de senaste 2 veckorna har det varit 08-22 dagar, minst. härligt med jobb btw.

2010-10-21 @ 02:39:58
Postat av: Jenny

Haloween är den 31/10, så nästa lördag :)

2010-10-21 @ 18:22:56
URL: http://lookingnorth.blogg.se/
Postat av: Gertrud

Grattis till jobbet! Hoppas du hinner med både jobb och plugg...

2010-10-22 @ 22:21:18
Postat av: Ingela

Vad kul med jobb. Spelaffär gissar jag? Låter som om du har fullt upp med roliga saker. :)

2010-10-30 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0