Kärlekstrams

Igår firade jag och Ross vår ettårsdag tillsammans. Ett år sedan vi startade vårt förhållande, en viktig dag. Vi hade båda föreläsningar på morgonen, men resten av dagen spenderade vi tillsammans. Vi promenerade in till centrum där Ross hade en överraskning. Han tog mig till en nallebjörnsaffär. Jag fick välja min egen nallebjörn, hur mjuk den skulle vara och döpa den.  Mitt val var en krammjuk panda jag döpte Bumblebear, väldigt söt. Min present till Ross var en Zippo tändare, om han ändå ska röka är det lika bra att han har en ordentlig tändare. Inne i centrum såg vi även till att fika och promenera runt hand i hand. På kvällen klädde vi upp oss och gick ut för att äta mat på en fransk restaurang. Allt var romantiskt och mysigt, så som det ska vara.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja, exakt som det ska vara. Kunde man inte göra sådana där nallar på Debenhams i stan när det fortfarande fanns?

Uppmuntra inte till rökning. Ska han ändå förstöra sin kropp kan han ju ha en dålig tändare! Har faktiskt fem vänner/kompisar som de senaste veckorna lagt av med rökning helt oberoende av varandra. Ingen aning om varför de plötsligt ville sluta men skönt för en ickerökare :-)

Nåja, visst. Det är hans liv.

Grattis!

2010-10-01 @ 13:11:55
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Gertrud

Grattis på ett-årsdagen,Jenny och Ross, lite i efterskott...Söt nalle, fransk restaurang, romantik, cigarettändare - vilket ord skall bort?

2010-10-04 @ 12:00:47
Postat av: Ingela

...men han ska ju inte röka!

2010-10-06 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0