Skinny Jeans - inget för Ross

Jag hade en nykter kväll igår, det hade inte mina vänner.  Ross jobbar vanligtvis måndag kvällar, men hade ledigt igår. Då han inte tycker så vidare bra om sitt jobb så bestämde han sig för att det var en bra idé att fira. Jag var inte sugen på alkohol, men var ändå med för att umgås. Efter att folk lastat upp med alkohol (och doritos för mig) satte vi oss i hans kök för att ha det trevligt. Till att börja med var det bara vanligt prat, sedan fick någon för sig att det var en bra idé att leka Ring of Fire, ett dryckesspel. De var fyra som spelade, Ross bland dem, medan vi andra såg på. Vid spelets slut satt de fyra spelarna i underkläder och Ross kunde knappt prata och höll på att falla omkull konstant. Någon timme senare efter mycket övertalning hade han tagit på sig en av de andra spelarnas kläder, de var något för tajta. Det var definitivt underhållande att se på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0