Army of Moles

För någon vecka sedan fyllde en av mina vänner här 20 (Mole), hans linje hade fortfarande skrivningar kvar så han valde att skjuta upp firandet tills igår kväll. Han bjöd in de kompisar som fortfarande var kvar i Derby till sin korridor och sa åt alla att ta på sig shorts och ta med sig sin egen alkohol. Korridoren, hans kök och hans rum dekorerades med glowsticks och han gjorde i ordning en spellista för kvällen.  Vi hade tidigare varit på jakt efter Twister och inte hittat det så jag tillverkade en hemmagjord variant.  När det närmade sig dags för festens början samlades alla förutom Mole och en av hans vänner hemifrån i mitt kök, alla var utklädda (utan Moles vetskap) till… Mole. Han blev mycket förvånad när vi alla dök upp på en gång utklädda till honom.

Resten av kvällen var mycket lyckad.

 

 

Mole

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Twister? du menar spelet eller? har dom inte sånt i england?

2010-05-23 @ 10:21:52
Postat av: Sara

Haha jag tänkte på glassen twister :-D

2010-05-23 @ 11:51:22
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spelet Twister, och jo dom har det, vi kunde bara inte hitta det märkligt nog.

2010-05-23 @ 12:27:14
URL: http://lookingnorth.blogg.se/
Postat av: Gertrud

Vill bara hälsa dig välkommen hem till fäderneslandet igen! Tror att du är på väg hemåt i dessa dagar?

Rolig bild med alla "Mole"-personer!

2010-05-27 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0