Tillbakablick

När det kommer till att uppdatera min blogg är jag usel. Jag skriver inte när det händer saker eftersom jag inte sitter vid datorn då. Jag skriver inte efteråt eftersom att jag är alldeles för lat. Nu sitter jag i alla fall här, framför datorn, och har tagit mig själv i kragen. Två veckor utan nytt inlägg, två veckor att gå igenom.

Lördagen två veckor sedan firade vi en kompis födelsedag. Vi hade tema bibeln och jag klädde ut mig till djävulen. Kompisen vars födelsedag vi firade var Gud Freeman style (vit kostym). Det fanns även tre änglar, en herde och en misslyckad herde, en syndare, en helig ande och Luigi. Jag vet att Luigi inte har något med bibeln att göra, men det var en lyckad kostym.

Förra lördagen gick jag och några kompisar ut. Vi gick till en klubb som spelar rock, metal, indie m.m. Det var en lyckad kväll med lagom mängd alkohol och mycket dans. Jag var ute igen förra torsdagen för att se ett gig med en av Ross kurskamrater.

I lördags var jag över hos en kompis som bor i hus. Hon hade kommit på den fantastiska idén med gossedjurs picknick inomhus. Alla tog med sig att gossedjur och mat. Sedan satt vi på golvet i hennes rum och hade det trevligt.

Nu får det vara nog med tillbakablickandet. Det är lunchdags och jag behöver pallra till affären.


Kommentarer
Postat av: jon

Först. Men det var inte så mycket att kommentera egentligen. Jag lämnar lite allmänna iakttagelser, i punktform:



- Uppdatera din blogg oftare.

- Ni verkar festa ofta och spårat därtill.

- Lär dem spela bluff. På svenska.



Den sista punkten är viktigast. Det måste du göra. Om vi ska hänga allihopa någon sommar MÅSTE man kunna bluff. True story.

2010-03-04 @ 15:04:31
Postat av: Sara

Håller med om Jons tredje punkt, eller ja okej alla men trean är viktigast.



Luigi i biblen, hm, undrar hur det skulle te sig. Vilken roll skulle han ha? Vi läste faktiskt lite i bibeln på skoj i lördags när vi firade min mammas födelsedag. Min brorsa är ju nästan gymnasielärare i religion och blev tokig när han inte kom på vad den tredje, okända sonen till ehm.. ja abel och ..., ja deras pappa (jag suger på namn). Var faktiskt oerhört underhållande och blev sugen på att läsa bibeln för nöjes skull.

2010-03-04 @ 23:25:40
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej, kul att du skriver. Verkar ha de bra där borta. E de varmt? här är det fan iskallt.



Håller med de andra. Kollar bloggen nästan varje dag och det vore kul att hitta mera att läsa :) behöver inte vara mycket bara ett par rader.



Och svara på mitt medddelande på facebook.

2010-03-05 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0