The Derby Mile…

The Derby Mile… Börja från ena änden av Derbys längsta pubbgata och drick på varenda pubb. Det var en av mina kompisars födelsedag igår och hon bestämde sig för att detta var ett bra sätt att fira. Födelsedagsbarnet fick som hon ville och vi gick ut, uppklädda och redo för en kväll av alkohol och trevligt sällskap. Jag och Ross hade gjort i ordning en present till henne (jag designade ett tryck och satte det på en billig t-shirt), mycket uppskattat. Vi började med att ta det lugnt, en öl och Jenga på först pubben. Det är otroligt hur roande Jenga kan vara, inte bara för de som spelar (leker), spänningen var hög. Efter första pubben bar det av till nästa pubb där det dracks öl och samtalades, nästa pubb var det en jägerbomb (Red Bull och Jägermeister), seden en öl, en öl till… och en till… och några till… Mycket alkohol, men framförallt så var det roligt. Min nya kamera kom också till användning en hel del.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Passande eftersom det är våffeldagen imorgon!

Kul att se fler bilder än de från den där källaren ni brukar vara i. Se lite gator tex! :-D

Hoppas du mådde bra idag iaf :-)

och just det... FÖRST

2010-03-24 @ 19:14:04
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Tvåa! låter som en kul kväll. Underbart med lite bilder också :) känner du att konkurensen om bloggläsarna ökat med lanseringen av kussinernas bloggar? ;) skitbra iaf!

2010-03-24 @ 19:18:12
Postat av: jon

Jenny tar upp kampen med vidar och släpper bildbomb. Bloggkriget har officiellt börjat.

2010-03-25 @ 21:02:29
Postat av: Jenny

Jag tror Sara vinner :)



Jodå, jag mådde bra. Jag får oftast inte baksmälla.

2010-03-26 @ 10:11:08
URL: http://lookingnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0