Kortbekymmer

Jag har inte riktigt hållit bra koll på hur mycket jag har i mitt engelska konto. Det är ingen fara då jag begränsar mina utgifter genom att inte ha allt för mycket pengar på det. Nu har det dock strulat till sig. Jag kollade hur mycket pengar jag hade; 6.45 pund… Har sagt åt mitt svenska konto att överföra pengar, men det tar ju några dagar. Tänkte använda mitt svenska kort, men kom på att jag har nnytt kort med ny kod… och att koden fanns hemma i Stockholm. Lyckades inte skicka SMS till mamma eller ringa. Tur att Mikael var inloggad på MSN. Nu har jag min kod och allt är väl.


Kommentarer
Postat av: jon

FÖRST IGEN. Anna Åström [ http://ahstrom91.blogg.se/ ] hälsar: Kul Jenny att det ordnade sig med pengarna :)

2010-03-06 @ 22:55:51
Postat av: Sara

Den evige tvåan?

Jobbigt med pengarna! Kostar det något i växlingsavgift?

2010-03-07 @ 00:34:21
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Jobbigt läge, som jon säger: skönt att det löste sig. Det där med pengar på kontot är alltid jobbigt. Ännu värre om man skulle upptäcka det när man ska köpa nått...

2010-03-07 @ 00:36:05
Postat av: Jenny

Jepp, det är växlingsavgift, kommer inte ihåg exakt hur mycket, men det var därför jag skaffade mitt brittiska konto.



Jag upptäckte det efter att jag inte lyckades beställa tågbiljett till hemresan på kortet, tur att jag har tid på mig att beställa biljetterna.

2010-03-07 @ 12:24:59
URL: http://lookingnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0