Hemma igen

Jag är hemma och har varit det i över en vecka nu. På morgonen förra lördagen lämnade jag mitt rum i Derby, tog en taxi till tågstationen (för långt att gå med packning och inga bussar lagom nära) och satte mig på tåget. Efter några timmars tågresa och en tunnelbaneresa var jag på Heathrow, efter ett tag till satt jag i SASs lounge.  Loungen var underbar: gratis tilltugg, bekväma sittplatser och tillgång till internet. Flygresan var inte heller så tokig, men sedan var det bilresan hem: trafikstopp. Kom hem i alla fall och allt har vart bra sedan dess.

Har varit smått uttråkad då de flesta av mina vänner verkar vara upptagna hela tiden just nu, men förhoppningsvis blir fler lediga snart.


Kommentarer
Postat av: Sara

Trist att alla har fullt upp nu. Men snart måste de ju lugna sig lite. Annars har du ju mig här på andra sidan väggen :-P

2010-06-08 @ 12:47:26
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0