Uppgifter

Terminens första två dagar avklarade och skräcken har redan vaknat. Igår var vi på zoo för att rita djur (intressant och roligt, men kallt). Idag hade jag mina två första föreläsningar för terminen. Två föreläsningar för två nya kurser. Detta är inte så hemskt, men det finns en mörk sida. Vi har redan fått reda på vad våra inlämningsuppgifter kommer att vara och de verkar avancerade. Jag bävar inför dessa uppgifter, men längtar även. Det finns något betryggande med att ha ett projekt på gång. Denna gång hade jag även tänkt undvika misstaget att börja försent. Bättre klar förtidigt än försent…


Kommentarer
Postat av: Sara

De verkar säkert mer avancerade än de är just för att ni inte hunnit påbörja kursen än. Känns säkert lite bättre sedan :-)

2010-01-27 @ 18:41:38
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Härlig start! Får ni göra många utflykter? Med den vinnande strategin (börja i tid) blir du oövervinnlig ;) Lycka till!

2010-01-27 @ 22:29:55
Postat av: jon

Ajajaj.. kommentar #3... Kunde faktiskt tagit 2an men jag valde att sova och det kostade mig silvermedaljen. Sätt igång att jobba med direkten om du kan. Och planera. Köp en iPhone eller en HTC med andriod eller liknande så får du fina grafiska kalenderfunktioner. Det gillas. Jag läser drygt 150% nu så jag har fått lära mig den hårda vägen att planera... Mycket på gång nu som sagt ;)

2010-01-28 @ 18:07:36
Postat av: Jenny

Oj, 150% på en gång? Verkar tungt... Håller med om att jag borde börja jobba så snabbt som möjligt, vill inte ha ännu en sönderstressad vecka innan inlämningsdatum.

Ingrid,inte alltför många. Förra terminen åkte vi till London för att gå på Brittiska museet och promenerade till ett sjukhus här i Derby. I övrigt är vi i princip alltid i föreläsningssalarna.

2010-01-29 @ 12:34:18
URL: http://lookingnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0