Tillbaka igen

England… Så var jag tillbaka igen. Nytt år, snart ny termin. Det var underbart att se Sverige igen, att träffa vänner och familj, men det är även underbart att se Derby igen. Ännu har jag bara latat mig, umgåtts med kompisar och så. Jag har egentligen inte gjort någonting. Jag spenderade 7 timmar i London i väntan på tåget till Derby eftersom jag inte hade lust att betala dubbelt så mycket för en tågbiljett till ett tidigare tåg. Nu kanske inte 7 timmar i London låter så hemskt, men ensam var det inte särskilt roligt. Det hela slutade med att jag traskade runt utan mål i närheten av King’s Cross. När jag väl kom till Derby var jag lika produktiv. Det är väldigt skönt att lata sig. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Welcome back :-P

Känns konstigt att du är borta igen. Och att vi inte behöver ta hänsyn till dig när vi behöver bilen :-P

2010-01-14 @ 19:07:49
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0