Jobbletande och regn

Jag har nu vari i England en vecka. Jag har knappt spenderat någon tid i min lilla lägenhet och den känns inte som mitt hem än.  Jag har knappt något på väggarna än. Jag tänker försöka måla mina egna tavlor till väggarna.  Jag tänker även skaffa en ordentlig skärm och ett PS3, men inte förrän jag fått jobb.  Jag vill inte spendera pengar förrän jag har någon form av inkomst. Jag har börjat söka jobb, men tycker det är svårt. Jag är inte direkt kräsen när det gäller jobb, det kan jag inte heller vara. Har man inte arbetslivserfarenhet får man ta vad man kan. Jag har dock en sak jag vägrar; telefonförsäljning.

Dränktes igår av plötsligt regn, kraftigt regn. På någon minut var jag genomblöt och det var även Ross.  Stackars Ross mobiltelefon överlevde inte skuren, simkortsläsaren i mobilen är nu körd. Tur att mobilen är försäkrad…


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vilket regn :-S Har haft samma jobbtänk som du, i princip vad som helst men aldrig telefonförsjälning. Men nu får du ge dig ut och visa jobbmarknaden att du finns, annars kommer ju de andra studenterna tillbaka och tar jobben :-O

Ha det gott.

2010-08-13 @ 15:22:51
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Jobbigt på telefonen där, måste vart en rejäl skur.

2010-08-13 @ 22:25:55
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: jon

du vet vad de säger. Bättre med en skur på telefonen än en telefon som skurar. Eller vad då



en europeisk bäver kan bli 75 cm

2010-08-13 @ 23:25:44
Postat av: Sara

Eh, okej Jon? Om du är intresserad av bävrar finns det ett you tube klipp (finns på bloggen också) där jag snackar om europeiska och amerikanska bävrar, dock på teckenspråk (översatt på bloggen).

2010-08-16 @ 08:44:24
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hade ett hybridprojekt där jag skulle rita en bäver/hare. Vi är alla bäverexperter :P

2010-08-16 @ 16:56:10
URL: http://lookingnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0