Intervju efter intervju

Två intervjuer på två dagar, rätt bra jobbat tycker jag. Imorgon har jag ännu en jobbintervju. Min första intervju var i tisdags. Jobbet intervjun gällde är i en i Derby välkänd pubb/restaurang. Pubben heter Varsity och har framtill 9 på kvällen matservering och bar, efter 9 är det bara bar som gäller. Jaglämnade in mitt CV i måndags och blev direktgiven en tid för intervju. Personalen är trevlig och intervjun gick som på räls. Trotts stor nervositet innan var det lätt att slappna av under själva intervjun. Jag fickfrågor rörande mina intressen, ambitioner, åsikter om Varsity och vart jag vanligtvis går med vänner under utekvällar.  Vid intervjuns slut bad managern mig att komma in någon kväll och se hur de arbetar. Jag får veta intervjuns resultat någon gång under nästa vecka.

Igår var jag på intervju hos McDonalds. Än en gång tycker jag det gick bra. Frågorna rörde även denna gång intressen, ambitioner och så vidare. Den här gången blev jag informerad om att managern skulle prata med sin schemaläggare och att hon skulle återkomma till mig på fredag.  På fredag har jag även min tredje intervju, denna gång med tv-spels affären Game Station. Det här är jobbet jag helst vill ha. Jag tror att jag skulle föredra dagtidsjobb före kvällsjobb (bar) och snabbmatsjobb. Dessutom kommer jag att fåvara omgiven av saker jag älskar: spel. Det är bara att hålla i tummarna. Annars har jag ett antal andra jobb som jag lämnat in CV för.


Kommentarer
Postat av: Sara

Well done :-D Hoppas intervjun imorgon går lika bra som de tidigare!

2010-08-19 @ 13:19:54
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0