Bristol, dit och tillbaka igen

Var i helgen i Bristol. Efter lång bussresa möttes vi på Bristol busstation av Ross föräldrar som skjutsade oss hem till ett par av Ross vänner. Dessa två vänner hade fest och vi var inbjudna. Det var timtal av umgänge innan Ross runt klockan 1-2 nästan stupade av trötthet (han hade gått upp vid 4 tiden på morgonen) och jag kände mig också trött. Vi tog en taxi hem till Ross föräldrar. Dagen därpå spenderade vi med att mestadels sitta i solen och prata med Ross familj. Vi fick också brittisk söndagsmiddag, en mysig tradition. Finns det i Sverige?

På måndagen åkte vi hem, jag och Ross gick ut och åt pubbmiddag och hyrde sedan ett par filmer att se med kompisarna; den animerade filmen Nine och svenska filmen Män som hatar kvinnor. Båda filmerna var fantastiska.

Igår, tisdags, tog jag mig tillbaka till min lägenhet bara för att upptäcka att min toalett ännu inte har blivit reparerad. Jag ringde och klagade, men vet inte om det hjälpte. Får se hur det går idag.

Nu ska jag iväg på äventyr till Nottingham.  Äventyret i fråga är dock inte såmycket äventyr Jag ska åka dit ör att fixa mitt Natural Insurance Nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0