Efter lång tid...

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har haft fullt upp. Jag har haft fullt upp med skolarbete. Har under senaste veckorna tillbringat nästan all min tid med att arbeta på två olika projekt. Ett av dem lämnades in idag (två dagar tidigt) och det andra är nästan klart (redovisas och lämnas in nästa veck). Jag har även en projekt dagbok, en inspirationsmapp och allt som har med tecknande att göra att lämna in nästa vecka. Det borde inte bli så mycket att göra nästa vecka i alla fall, allt är nästan klart. Usch och fy för inlämningsstress.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen!

Låter jobbigt men vad bra att du ändå blir klar i så god tid! :-D

Just det, din termin är väl snart slut? :-S

2010-04-28 @ 19:21:25
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Johan

Skönt att va klar i god tid, jag har ungefär en månad av galenskap kvar denna termin. Ser att du lagt på texturer på scootern nu också :) snygg bild men hadde hellre sett snett ovanifrån.

2010-04-28 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0