This is Halloween

Så halloween är över, har varit över ett dygn nu. Halloween är över och det är något att sörja. Jag har haft en helt fantastisk halloween; utklädd till Ross (pojkvän). Enda egentliga nackdelen med denna utklädnad var arbetet med hårfärgen. Billig, sprejbar hårfärg som tvättas ut efter en tvätt. Det verkade bra när jag köpte den, sen gick det utför. Först och främst räckte den inte till allt mitt hår så jag vart endast delvos svarthårig, sen kletade den till mitt hår nått förskräckligt och färgade av sig på allt. Det värsta var ändå när jag skulle tvätta ur det. En tvätt? Visst, en tvätt med en halv shampooflaska och en väldig massa tid. Även när färgen försvunnit från håret var jag inte klar, min rygg var alldeles grå coh det var extremt jobbigt att tvätta ryggen ordentligt. Den hårfärgen använder jag inte igen.


Ser mest brunhårig ut, men tydligen liknar jag en yngre Ross. Självklart var jag inte den endasom klädde ut mig...


Som ni märker var Ross utklädd till tjej och resten av mina vänner här var utlädda till varierande saker. Mest och minst lyckat av alla utklädnader är nog spöket...

Utöver halloween har även annat viktigt hänt. I fredags firade jag och Ross att vi varit tillsammans i en månad. Han gav mig vin och choklad, sedan bjöd han mig på restaurang och bio. Det var väldigt mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: jon

HAHAHA så fula ni är, eller jag menar, eder apparans och uppsyn ter sig för mig lika nöjsamt som anskrämligt

2009-11-02 @ 21:54:51
Postat av: Sara

Oj vilket språk du använder Jon. Imponerad! Jag håller dock med dig. Ni är ju inte jättevackra direkt :-P

Men verkar som det trots allt bekymmer med hårfärgen var roligt. :-)

2009-11-02 @ 22:13:18
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fula var vi inte... Bara ganska... Okej, vi ser förskräckliga ut på bilderna åtminstone. Trodde förrestenman skulle se hemsk ut på halloween?

2009-11-02 @ 22:23:53
URL: http://lookingnorth.blogg.se/
Postat av: jon

Det har du rätt vi :) Lugn, ni är jättefina och snygga i vanliga fall. Men inte där, haha!

2009-11-03 @ 07:26:01
Postat av: Sara

Förresten tycker jag att Ross har lite att lära Johan. Helst innan lördag. Bjuda sin flickvän på vin, choklad, restaurang och bio? I wish! Nä, här i Sverige funkar jämställdheten bra på detta plan, vi delar på allt... :-(

2009-11-03 @ 21:20:02
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej kan rädda Johans rykte lite. Han bjöd mig ju faktiskt på 3D bio idag och försökte köpa blommor men hittade inga. Min älskling.

2009-11-08 @ 00:13:27
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0